Reklama

Każdy przedsiębiorca rozpoczynający nową działalność, marzy o stworzeniu rozpoznawalnej marki. Bardzo często droga do tego celu wiedzie przez lata ciężkiej pracy i zbierania doświadczeń. Istnieje jednak pewne medium mogące znacznie przyspieszyć rozwój marki- reklama.

Podświetlana reklama w centrum miasta

Reklama podświetlana zagościła na ulicach miast wiele dekad temu i do dziś jest najskuteczniejszą metodą na przyciągnięcie klientów. Rzadziej spotkać możemy już reklamę neonową, jej miejsce w przestrzeni zajmuje reklama podświetlana za pośrednictwem lampek LED- owych. Te małe, energooszczędne źródła światła pozwalają na dużą elastyczność w podczas projektowania reklamy. Niewielki rozmiar pozwala na umieszczenie ich nawet w bardzo małych elementach i uzyskanie płynnego podświetlenia krętych kształtów. Dzięki oszczędności zużycia prądu można pozwolić sobie na umieszczenie w reklamie większej ilości lampek i lepszy efekt wizualny. Istnieje możliwość montażu lampek w wersji wodoodpornej co sprawia, że doskonale nadają się do zastosowania w szyldach zewnętrznych. Niska temperatura pracy sprzyja zastosowaniu w otoczeniu materiałów wrażliwych na jej działanie.

Szyld lub reklama podświetlana w budynku

Reklama podświetlana kojarzy nam się zazwyczaj z zastosowaniem na zewnątrz, jednak coraz częściej spotykamy je także w budynkach. Nowoczesne sposób zastosowania lampek LED- owych za szyldem pozwala na uzyskanie subtelnego efektu podświetlenia, które nie rzuca się zbytnio w oczy i nie dekoncentruje, a stanowi jedynie gustowne podkreślenie napisu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *